Verzenden

Wat is de levertijd ?
Een crush wil je hebben, liever vandaag dan morgen. Snappen we honderd procent! Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je een e-mail met de bevestiging van jouw bestelde Flowercrush. Alle boeketten stellen we samen en schikken we met de hand. Dit gaan we meteen doen nadat we jouw bestelling hebben ontvangen. Maar je moet even geduld hebben – wij gaan voor het knapste boeket! We verzenden je bestelling altijd binnen 5 werkdagen. Zodra jouw zijden bloemen ons verlaten, ontvang je een track-and-trace code.

Thuis of PostNl afhaalpunt
Alle bestellingen van Flowercrush worden verzonden via PostNL. Je kunt je bestelling thuis of op een ander adres naar keuze laten bezorgen. Tevens heb je de mogelijkheid je bestelling te laten bezorgen op een PostNL afhaalpunt of je kunt kiezen voor een avondlevering, wel zo makkelijk! Zodra je pakket door PostNl is verwerkt ontvangt je van ons een e-mail met daarin detrack-and-trace code. Vanaf dat moment kun je eenvoudig je zending volgen. 

Moet ik verzendkosten betalen?
Bij een bestelling van €100,- of meer betaal je geen verzendkosten. Bij een bestelling van minder €100,- rekenen wij €6,95 voor het verzendklaar maken en het leveren van jouw bestelling. 

Bestelling buiten Nederland?
De verzendkosten voor een bestemming buiten Nederland kunnen afwijken en verschillen per locatie. Deze berekenen we automatisch tijdens het bestelproces.

Kan ik mijn adres nog wijzigen?
Heb je je bestelling al geplaatst? Helaas kan ons systeem dan geen wijzigingen meer in orders aanbrengen. Controleer daarom altijd goed of je de juiste gegevens hebt ingevuld, voordat je je bestelling definitief maakt. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact met ons op en houd je bestelnummer en adres bij de hand.

Mijn pakket is nog niet bezorgd, wat nu?
Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren je om de status van de zending te bekijken. Dit doe je met de track-and-tracecode die je van ons hebt ontvangen. Heb je hulp nodig of een vraag? Bel ons of stuur een e-mail naar [email protected].

Wat zijn de levertijden tijdens acties en feestdagen ?
Tijdens feestdagen en acties is het bij ons en de vervoerder vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte doen we er altijd alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk naar je te versturen. Houd er wel rekening mee dat je bestelling wat later bij je kan aankomen dan je van ons gewend bent.